Måndag 28 okt

Hej idag har jag jobbat från 11-20. Köpte tre par trosor, ett nattlinne (en stor tröja egentligen men ska sova i den),ett halsband och ett armband från jobbet.
Efter jobbet åkte jag till Vallentuna där älskling hämta upp mig och så åkte vi hem till honom. Han och hans familj har adopterat en katt idag. En grå katt som väger 9 kg, är 8 år gammal och heter Knubbis. Han ser faktiskt ut som en riktig knubbsäl. Jättesöt och gosig är han och han verkar trivas här. Däremot så är deras katt Mandela inte lika glad över det nya tillskottet. Men hon lugnar sig nog när hon lär känna honom lite bättre. Jag är super glad över att dem skaffat sig en till katt :-)
Men nu ska jag sova, godnatt!

nattlinnet

halsbandet och armbandet

Knubbis

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0