vad hände med Miley?

Alltså denna Miley Cyrus har ju gått överstyr. Från att vara en söt tjej till att bli en hemsk tjej (både i utseende och beteende).
Vad är det som flugit in i henne? Hon vill ju typ att man ska ogilla henne så som hon beter sig. Tänker hon inte på att hon har massa unga Hannah Montana fans som faktiskt ser upp till henne? Tycker hon själv att hon är en bra förebild för dem eller? Jag förstår verkligen inte varför hon håller på som hon gör...vad får hon ut av det? Hon förstör ju bara för sig själv.
Jag tycker det är väldigt synd för jag gillar faktiskt hennes musik. Hoppas hon tar sitt förnuft till fånga och mognar till och börjar bete sig normalt snart.
Före:

efter:







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0