Middag på Pont

Hejsan! Idag har jag jobbat från 10-17 och när jag slutat så kom mamma och handlade från vår butik. Efter det tänkte vi äta på nån restaurang så jag ringde älskling som var med min bror och fråga om dem ville käka med oss och det ville dem. Dem ville äta på restaurang Pont i Hägernäs så dem kom och hämtade upp oss och vi åkte dit. Jag ringde även syrran som hade jobbat i stan och fråga om hon oxå ville komma och hon var med vår kusin Katja och dem ville gärna äta med oss så även dem kom efter en stund. Vi alla åt deras klassiska hamburgare och det var väldigt gott och trevligt sällskap. Den enda som saknades var pappa men han jobbade
över, ja han har fortfarande inte kommit hem. Stackare! 😟❤️ 



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0