Andra advent!

Tänk att det redan är andra advent! Tiden bara rusar förbi..
Idag har jag handlat med svärmor på Lidl och sen åkte vi hem till dem och jag "bakade" ett pepparkakshus. Alltså med andra ord limmade ihop och dekorerade det. Tyvärr så var den färdiga pepparkaksdegen slut i butiken och det var alldeles för komplicerat att göra ett från grunden så det fick bli ett som var färdigt helt enkelt. 
Sen så fick svärmor sina presenter av mig dessutom! Hon fyllde ju år i tisdags men jag jobbade då och dagarna efter så jag träffade henne inte förens igår men då hade jag inte med mig paketen så jag hämtade dem idag efter vi hade handlat. Hur som helst, hon fick en röd filt med stjärnor på, en vattenflaska med fruktkolv och en kudde med bilder på deras katter. Hon blev nog glad, speciellt när hon såg kudden eftersom hon började gråta då. Så söt. 😊





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0