Julafton

Igår var det ju julafton och den började med att jag vaknade upp hemma hos älskling, vi åt toast Skagen till frukost som hans mamma hade gjort och sen öppnade vi våra julklappar. (Visar i bilder vad jag fick från alla). 
Sen körde älskling mig till jobbet och jag jobbade från 10-14. Förvånansvärt många kunder ändå som var ute i sista stund och handlade klappar eller var ute efter tomteluva/röda strumpbyxor osv. Vi stängde inte ens i tid för att kunderna var kvar i butiken. Konstigt det där, jag skulle aldrig handla på självaste julafton. 
Men hur som helst så fick vi stänga tillslut och fira jul vi med. Skönt! 😊 
Älskling kom och hämta mig och vi åkte till hans morbror i Sollentuna där hans familj redan var och vi kollade Kalle anka, åt julmat och spelade julklapps spelet. Älskling vann ingenting förens alla paket var tagna och vi tävlade om varandras paket, jag däremot vann massa paket! 🎁
På kvällen åkte vi hem till min familj och öppnade paket, jag är så nöjd över allt jag fick, tack så mycket allihopa! ❤️
Julafton avslutades med att vi fikade, syrran hade nämligen tagit hem massa goda bakelser från sitt jobb, mums! 🍰🍩🍪
Det blev en vit jul iallafall.



Årets jul outfit.

Julklapps spelet 
Vår fina gran hemma hos mig🎄🎄
Alla klappar fick inte plats under granen.
Det jag fick från älskling.
Det jag fick från svärmor.
Det jag fick från bror.
Det jag fick från syster.
Det jag fick från föräldrarna. 

Allt detta vann jag i julklapps spelet, jippi! 😊

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0