ledig måndag

Hej idag var jag ledig och det var länge sen man var ledig på en måndag. Jag bestämmer själv vilka jobb pass jag vill ta och då tar jag oftast (om det finns möjlighet) alla dagar i veckan utom tisdagar och torsdagar så att jag kan gå på zumba då. Men denna vecka är helt tvärtom så jag jobbar tisdag, torsdag och helgen så det blir ingen zumba denna vecka, tråkigt :(
Idag har jag bara legat i soffan hela dagen med gosiga Mandi i knät och tittat på tv. Svärmor lagade lunch till oss oxå, lax med sallad och det var gott.
På kvällen hämta vi upp älskling från station och så åkte vi hem till mig. Mysig dag!
Förresten så tog ju vinter OS slut igår, såg lite av avslutet när vi satt på  donken och det var jätte fint. Det har gått så himla fort, känns som det precis började. Sverige har ju verkligen varit super duktiga och vunnit 15 medaljer totalt! 2 guld, 7 silver och 6 brons! Synd att man typ missat det mesta eftersom vissa tävlingar gick på kanaler man inte hade eller så jobbade man då. Men men så kan det vara ibland. 
Nu ska vi sova, godnatt :)
*Gäsp*


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0