ledig torsdag!

hej idag när jag vakna så var det snö ute! Jag blev lagom förvånad eftersom vi inte har haft snö på länge nu och det började bli vår. Vad tycker jag om det? Eftersom vi knappt haft någon snö denna vinter (två veckor i sträck som mest) så gör det faktiskt inget. :)
Men idag har jag varit ledig så när älskling slutat jobbet så åkte vi till Sollentuna och åt middag på O'learys. Jag åt pasta med fläskfilé, champinjoner
  och rödlök och älskling åt caesarsallad. Sen åt vi Oreo cookie bash till efterrätt, det var typ den godaste efterrätten jag ätit :)
Nu är vi hos mig och ska sova, har haft en mysig kväll med min kärlek! <3


 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0