onsdag 5 feb

Hej idag har jag inventerat på jobbet från 7-10 och efter det åkte jag till Vallentuna och fixa mina naglar, så nu är dem fina!
Sen umgicks jag med svärmor en timme innan hon börja jobba och jag fick en mascara av henne, tack så mycket!
Sen åkte jag till universitet och mötte upp Jenni där. Vi gick på cosmonova och såg filmen 'Arktis:isbjörnarnas värld' och den var bra, fick en att tänka till lite. Jenni har aldrig varit på cosmonova förut så jag ville ta dit henne. Efter filmen åkte vi till stan och shoppa lite fynd. Jag köpte en mjukiströja, en klänning och ett par strumpor från Monki. På Gina tricot köpte jag örhängen, strumpor och ett hårband och så ett par skor från Belle shoes. Allt det för bara 224 kr. Hur billigt är inte det? :-)
Sen åt vi middag på en restaurang. Jag åt laxplanka och hon tog biffplanka. Jag har haft en väldigt händelserik och mysig dag! :-)






Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0