Nyårsfirandet!

Igår till idag var det nyår och jag jobbade 10-16 och sen när jag kom hem så begravde vi vår älskade fågel i trädgården, så tråkigt :-(
Sen fixade jag mig och efter det åkte jag, älskling och hans mamma till kyrkan i Vallentuna för älskling hade blivit bjuden dit. Kände inte en enda människa som var där men alla var trevliga så det gick bra ändå. Vi åt middag, körde olika lekar och åt efterrätt.
Sen körde vi hem Julles mamma och hämta hans bror och vänner till Vallentuna.
När vi hade gjort det så åkte vi hem till min faster i Kragsta och firade tolvslaget med min släkt. Det blev lekar och efterrätt sen oxå. Stannade där tills halv sex och så körde vi hem mina föräldrar och hämta upp Julles bror och vänner och åkte hem till honom. Mitt nyårslöfte är att ta körkort och komma på vad jag ska plugga till.
Hade ett bra nyår iaf! :-)


efterrätt nr. 1

efterrätt nr. 2

faster med sin man

Obligatoriska nyårskyssen

Tomtebloss och fyrverkerier

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0