Första juli

Juli månad började idag, med regn som det har varit för det mesta denna sommar, urtrist! Men jag jobbar ju ändå nästan hela sommaren förutom två veckor semester som förresten börjar nu på lördag! Så jag och älskling var inne på ticket igår och bokade en resa till Mallorca, all inclusive. Så vi åker nu på söndag och stannar en vecka, längtar! 😊
Men iaf idag var jag ledig så jag skulle åka och bleka tänderna på Svea tandklinik i stan men älskling ville så gärna bleka sina tänder så han fick göra det istället för mig. Sen köpte jag en rosa blus från Monki. Jättesöt!
Nu ska jag sova, är visserligen ledig imorgon oxå men jag är så trött nu, godnatt 😊




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0