Dag åtta

Hej idag jobbade jag 10-18. Det är åttonde dagen i rad som jag jobbar och det känns. Var helt trött i både ögon och kropp typ hela dagen men imorgon är jag äntligen ledig en dag så jag får vila och sova ut. Skönt!
Men iaf min gamla gymnasie lärare Birgitta kom och hälsa på, vi har ju två praktikanter på jobbet som är från min skola så det var därför. 
Sen handlade jag lite oxå, köpte en bh och ballerina skor från jobbet och sen en snygg blus från H&M. Sen åkte jag tåg hem med mamma. 
Nu är det dags att sova, har längtar hela dagen efter det ❤️
Inte riktigt säsong än men ändå, 199 kr från Kappahl
Blus från H&M, 99 kr.

BH från Kappahl, 249 kr.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0