Ledig i början på veckan istället för slutet av veckan

Hej igår och idag var jag ledig. De flesta har det ju tvärtom, att de är lediga vid slutet av veckan men jag jobbar så mycket helger så jag får ta min ledighet under vardagarna istället. Det skapar ju en illusion av att jag jobbar jämt eftersom när alla andra i min närhet har ledigt så jobbar jag och när jag är ledig så märks det inte eftersom dem är på jobbet. Men egentligen jobbar dem lika mycket som mig. 😊
Men iallafall igår så tog jag det bara lugnt och myste med Mandi och idag var det så himla fint och soligt väder så jag satt ute på trädgården och njöt av solen och på kvällen gick jag på zumba. Länge sen nu så det var roligt! 😊


Titta vad som har blommat upp i vår trädgård! Så fin 🌷

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0