Ledig

Hej idag var jag ledig så jag sov ut i tolv timmar, det var så skönt och det behövdes!
Senare på kvällen gick jag till centrum och hämta ut paket från posten. Hade beställt ett armband från VJ by IL och en deodorant, ett schampoo och ett torrschampo från LCC. 
Efter det gick jag till gymmet och tränade lite och körde ett zumba pass. Skönt!
Testade torrschampot (Good to go) innan jag hoppade in i duschen och håret blev riktigt fräscht faktiskt och så luktar det kolasås! Är dock lite besviken på att schampoo flaskan (long lasting) bara var halvfull. 

590 kr med 15% rabatt. Dock lite för stort. 
Deodoranten count on me 99 kr, schampot long lasting 95 kr och torrschampot good to go 105 kr.  

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0