Skiva igår

Hejsan igår hade min bror sin skiva och temat var "jag kom precis från..."
Jag, älskling och mina föräldrar var med på middagen, det var rolig underhållning, vi sjöng fem olika snaps visor under kvällen och några höll tal och så delades det ut "klassens" nomineringar. Brorsan blev klassens "jag kom försent", haha det blev jag oxå på min skiva förra året! 😊 
Mem höjdpunkten under middagen var när min bror uppträdde med sina två kompisar. Dem dansade runt en kille och sjöng låten one direction - what makes you beautiful. Det var roligt! 😃
Maten var god oxå men man fick så himla lite så man blev ju inte mätt. Så efter middagen gick jag och älskling till donken och åt varsin Caesar sallad. Sen övningskörde jag på en parkering, kul 🚘

Förrätt
Huvudrätt

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0