Grattis mamma!

Idag fyller min älskade mamma år så min älskling kom och hämta mig efter jobbet och vi åkte till restaurangen Pont i Hägernäs för att äta middag tillsammans med min familj. Efter det åkte vi hem och åt tårta och hon öppna sina presenter. Från mig och älskling fick hon en bukett rosor i olika färger och två champagneglas. Från mig fick hon ett halsband med tre ringar som det står mitt och mina syskons namn på och så fick hon ett doftljus där det stod "om du inte tror på änglar har du inte mött min mamma". Sen fick hon även en trisslott från mig, två från pappa och en från syrran men hon vann tyvärr inget. Hursomhelst så har det varit en mysig dag så hon var nog nöjd ändå!😊 
Ankbröst. 







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0