Ledig mitt i veckan!

Jobbet rullar på nu igen som vanligt (tack och lov) men idag var jag ledig så jag åkte till Upplands Väsby för att träffa min vän Jenni innan hon skulle till jobbet. Man kan säga att det är en repris på förra onsdagen, haha. 
Vi åt en sen frukost på Waynes coffee och så fikade vi oxå. ☕️🍰
Sen hade vi lite tid över för hon började senare än hon trodde så vi shoppade lite. Jag köpte lite presenter till mamma och till mig själv blev hittade jag tre smycken inne på guldfynd. Det var ett "ta 3 betala för 2" erbjudande så det blev ett armband, halsband och ett par örhängen. Jättefina! 😊
Jag gick även in på kicks där dom mätte min exakta hudton så jag köpte ett puder därifrån som matchade min hud. 
Efter det åkte jag tillbaka till Vallentuna och gick in på biblioteket och förtidsröstade. Första gången i mitt liv som jag röstar, det var häftigt! 😊
På kvällen körde jag ett zumba pass och det var kul som vanligt.💃
Jag har haft en händelserik dag idag och det var riktigt roligt! 😊




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0