Andra advent

Idag gick jag, älskling och hans föräldrar på bio i kista och såg "en underbar jävla jul". Jag bjöd på biljetterna. Det var ju en av svärmors present att jag skulle bjuda med henne på bio men eftersom vi var fler så betala jag för alla. Hur som helst så är det en väldigt rolig film! Det kommer säkert bli en svensk klassiker som visas varje jul på tv. Den var i stil med filmen "tomten är far till alla barnen" som är en klassiker. 
Efter bion åkte vi till Täby kyrkby för att äta julbord på nygårs värdshus och då kom även julles bror och åt med oss. Julles föräldrar bjöd på maten, tack så mycket, det var väldigt gott! Åh nu är man sådär proppmätt. 
Bra andra advent! 



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0