Grand canyon

Idag (27 dec) har vi haft en fullspäckad dag. Jag, älskling och hans föräldrar åkte till Grand Canyon och det var en riktigt häftig upplevelse. Jag förstår varför den heter Grand. Tänk vad naturen är cool som skapar såna ställen.





Efter det åkte vi vidare till hoover dam och hann precis se det innan det blev mörkt. Det är ju hoover dam som håller vegas i rullning, utan det vattnet försvinner elen och det vore inte så bra minsann. 




På kvällen gick jag och älskling och kollade in lite hotell. Vi gick in på "new york hotell" och åkte berg och dalbanan där som går runt hotellet, den var ungefär som Helix på Liseberg. 





Sen gick vi även in på "excelcior" som är sago tema



 "Luxor" som är Egypten tema (det är format som en pyramid) 


och "aria hotell" som Julles pappa bodde på förra gången han var här.

Vi avslutade med att handla lite i en choklad affär. 




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0