Rock of ages

Idag (28 dec) drog grabbarna iväg och åkte fyrhjuling så jag och svärmor gick till hotellets spa och spenderade hela dagen där, superskönt! 
Det fanns bubbelpool, ångbastu och torrbastu. Sen så fanns allt där som man behövde efter badet såsom hårborste, rakhyvlar, schampoo, balsam, 5 olika body lotion, tandborste med tandkräm, handdukar. You name it! 
Skönt och inte tänka på vad man ska ha med sig utan bara dra på bikini och gå dit. 

 
På kvällen gick jag, älskling och hans föräldrar till hotell venetian och kollade på musikalen "rock of ages". Superkul! Och så himla häftigt hotell! Det är ju inspirerat av staden Venedig så dem har en kanal som går inomhus med båtar som åker runt där och taket ser ut som en himmel så man tror nästan man är utomhus. Häftigt och se!







Efter musikalen gick jag och älskling och kollade in andra hotell. Bland annat Caesars palace, planet Hollywood och eiffel restaurangen.








Caesars palace 



Eiffell restaurangen, Vi fick tyvärr inte åka upp till den för det var fullt.
Hotell Bellagion.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0