Alla hjärtans dag ❤️

Idag är det alla hjärtans dag och det har jag såklart firat med min andra halva! 
På morgonen kom pappa in till mitt rum med en bukett rosor och av älskling fick jag oxå rosor och gelehjärtan, tack så mycket! ❤️ Av mig fick älskling ett litet gosedjur, en liten kärleksbok med dikter i och ett kort. 
På kvällen åkte vi till hotell scandic i Täby för att äta tre rätters middag som hans mamma bjöd oss på, tack snälla!
Det var helt tomt när vi kom dit (kl 18) så vi var dem enda gästerna, men efter en stund kom det tre par till men ändå ganska lite folk. Det var skönt! 
Vi åt toast Skagen till förrätt, sen åt jag lax med potatismos och vitvinssås till varmrätt, älskling åt oxfilé med potatisgratäng (en hel ugnsform) och till efterrätt fick vi pannacotta. Allt var väldigt gott! 😊
Efteråt gick vi på bio i Täby centrum och vi såg filmen "kingsmen: the secret service" och den var riktigt rolig och spännande. Vi hade en väldigt mysig dag tycker jag! ❤️
Tack för att du finns och för att du är min, älskar dig mest av allt.❤️
Pappas och Julles blommor tillsammans.
Älskling fick av mig

Dikt ur boken




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0