Grattis älskling!

Idag fyller min finaste älskling hela 22 år! Grattis på födelsedagen världens bästa! Hoppas alla dina drömmar går i uppfyllelse! 🎈🎉🎁 
Jag var ledig och han med så det var ju mysigt. Dagen börja med att jag hade gömt hans presenter när han var och tränade så han fick leta efter dem när han kom hem men han hittade dem rätt fort (utan några ledtrådar). I paketen fanns det två deodoranter, två par kalsonger och en personvåg som mäter fett- muskel- vatten- och benmassa samt BMI. Sen fick han även en smartklocka, den är i princip som en telefon fast mindre. 
På kvällen åkte vi och hans familj till restaurangen Skänkstugan för att äta tre rätters middag. Jag åt vitlöksbröd till förrätt, högrev med potatis till huvudrätt och äppelpaj med kanelglass till efterrätt. Det var gott! 😊






Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0