Liseberg

Igår och idag var jag och min bror på Liseberg. Första dagen var vi där från typ 11-20 och vi började med att åka atmosfear som är Europas högsta fritt fall. Det regnade lite grann då så sätena var helt blöta när vi satt oss och ju högre vi kom upp desto värre blev vädret. Det började blåsa rejält och hagla, då var det lite läskigt faktiskt. Men andra gången jag åkte den var det soligt och då blev det inte alls lika läskigt haha. Sen åkte vi typ allt förutom Balder och kanonen. 
Andra dagen följde älskling med så vi åkte på kvällen när hans hockeyträning var slut för dagen så vi var där från 19-23. Då åkte vi uppswinget två gånger, höjdskräcken, Helix och lilla fritt fall. 
Har haft två härliga dagar på Liseberg! 🎢🎡🎠














Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0