Fika med Ronja

Idag åkte jag in till stan för att träffa min vän Ronja. Vi fikade på Waynes coffee, jag åt en kycklingwrap och så kladdkaka till efterrätt med en kopp te. Väldigt gott! 
Sen åkte vi rulltrappan ner till lagerhaus och jag köpte en superfin ananaslykta och en bok där man samlar sina bästa recept i. Boken är uppdelad i kategorier (förrätter,huvudrätter, efterrätter, baka och övrigt). Jag behöver verkligen en sån eftersom jag jämt hittar recept i tidningar, hemsidor osv och tidigare har jag fotat det mesta men det blir ju jobbigt när man ska leta upp det där receptet bland alla typ 2000 bilder sen...
Det underlättar ju mycket när allt är samlat i en bok och i sin egen kategori, mycket enklare att hitta då. 
Hur som helst, det var trevligt att träffa Ronja! 😊





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0