Konståkning

Idag har min älskling varit med i en konståkningsshow, så häftigt! 
Det ville jag ju såklart inte missa för det är ju liksom en once-in-a-lifetime upplevelse så jag och hans föräldrar åkte till Åkersberga ishall där showen var och min pappa kom oxå för att titta. 
Hela showen handla om en ekorre och ett ekollon som var bästa vänner och den var 1 h 30 min lång. Älskling var bara med i tre minuter men det var ändå värt att åka dit för att se det live!
Han var så stilig och duktig! Jag är så stolt över min kille! 😊
På kvällen när han var färdig med sin andra show så åkte vi till restaurang Kristorante i kragstalund och åt middag och älskling bjöd mig på det, tack sötnos! ❤️
Min stiliga kille sitter längst till vänster. Hela hans outfit har jag köpt. 
Och här gör han split.


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Oslofru

Så coolt! :D

Svar: Vad roligt att du tycker det och att du hittade hit till min blogg! 😊
Kristina Annas

2015-03-26 @ 11:48:40
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0