Bebismys!

Idag åkte jag till Solna för att träffa min kusin Victoria och hennes lilla bebis som är tre veckor gammal. Så himla söt! Det är en liten flicka och hon har ännu inget namn så för tillfället säger vi lillan. Vi gick till vårdcentralen för Victoria skulle ta blodprov och sen gick vi hem till dem och fikade. Dem båda fick presenter av mig, lillan fick en klänning, strumpbyxor och en handduk med luva och Victoria fick en ring. Sen kom älskling förbi en kort stund innan vi var tvungna att åka för jag skulle jobba kl 18-20 på min enda lediga dag. Inte så värt för min del utan gjorde det mest för att jag är så snäll. Hur som helst, det var första gången jag träffade lilla tjejen och såg hur dom bodde, riktigt mysigt! 😊



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0