21 år!

Idag är det min födelsedag, hurra för mig! 🎉🎈
Jag vaknade upp hos älskling och fick frukost på sängen och en present som innehöll parfymen hypnose lancome. Den lukta skit gott. Av svärmor fick jag en biljett till musikalen "förklädet" som vi ska se den 28 nov. Det ska bli kul. 
Sen åkte jag och jobbade från 11-18 och fick blommor från min fina kollega Katalin. Hon är så snäll! 🌺
På kvällen när jag kom hem hade min familj dukat fint och lagat lax med potatis och skagenröra som är så gott och sen åt vi tårta såklart. 🎂 
Jag fick ett presentkort på 2000 kr på live it från min familj och en tröja med en katt på. Tack så mycket allihopa! Jag är så glad att jag har er i mitt liv! ❤️ 
Parfym från min älskling 
Blommor från Katalin

Presenterna från min familj



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0