Överraskningsfest igår

Hej! Första november idag!
Tänkte berätta lite om gårdagens fest. Det var min kusins sambo Agrin som har fyllt 30 år den 11 oktober så vi firade det med en stor överraskningsfest. Det var våran släkt och hennes släkt så det var ganska mycket folk. Hon trodde att hon skulle på tjejmiddag men att det skulle vara nån överraskning om vart dem skulle äta så hon hade ögonbindel på sig när hon kom. Hon blev ganska överraskad ändå fast hon sa att hon kände det på sig eftersom vissa hade försagt sig lite. Men hon tyckte det var väldigt skönt att inte behöva ordna nåt själv. 
Vi körde en frågesport med frågor om Agrin och min kusin Victoria vann den tävlingen. Sen bjöds det på persisk mat och tårta såklart. Väldigt trevligt! 

Kusin Alex och födelsedagsbarnet Agrin

Kusin Katja och min bror.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0