Andreas 20-års fest

Hej igår jobbade jag 12-16 och på kvällen åkte jag till kragstalund för att fira min bror som hade 20-års fest! 
Jag och mina syskon hade satt ihop en dans till låten "major lazer - lean on" som vi uppträdde där och min bror spelade keyboard och sjöng en rysk låt oxå. Det var väldigt nervöst att dansa eftersom vi bara hade övat i en dag, (nästan hela fredagen) men det gick ganska bra ändå. 
Sen åt vi såklart god mat, dansade, lekte några lekar och syrran och jag höll ett tal till brorsan. Väldigt trevlig kväll! 



Brorsan sitter ner och syrran läser upp lappar som gästerna har skrivit. (Uppdrag: beskriv Andreas med ett ord).
Tårta och kakor

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0