Kista centrum

Hej idag var både jag och min syster lediga så vi åkte iväg till kista centrum för att shoppa lite. Det första vi gjorde när vi kom dit var att hälsa på vår barndomskompis Merna som jobbar i en butik där. Det var väldigt trevligt att träffa henne! 😊
Sen shoppade vi, jag handlade mest nödvändigheter såsom kräm, tops osv.. Inget intressant.
Och syrran fixade gelenaglar som jag har! Det var första gången hon gjorde det så hon var lite rädd först men det gick ju hur bra som helst och hon blev supernöjd! 
När vi var färdiga med allt så åt vi middag på olearys. Vi tog en korg med snacks till förrätt och sen åt jag en kycklingsallad till middag. 
Syrran vill tyvärr inte synas i bloggen så det får bli en selfie på mig. 
Förrätten på Olearys. 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0