Grattis mamma!

Idag fyller min mamma 43 år! Grattis på din födelsedag, älskar dig! 🎈🎉
Vi firade henne med att äta middag på Skänkstugan som har spanska veckor nu, alltså bara spansk mat på menyn. Jag, min syster och pappa delade på en paella och så åt jag en brownie till efterrätt. Det var gott! 
Jag och mina syskon delade på notan som gick på ca 2000 kr för oss fem. Det var en present från oss.
När vi kom hem fick hon öppna några fler presenter. Av mig fick hon tre termo glas och ett par lila mopptofflor (typ tofflor som moppar golvet när man går i dem). En rolig grej tyckte jag. Sen fick hon en spa-upplevelse från mig och Julle. Hon blev väldigt glad över allt hon fick, hon förväntade sig inget mer efter middagen så det var kul. Hoppas du hade en bra födelsedag mamma! ❤️
Paella 
Min brownie 
Mammas efterrätt 
Ett gratulationskort som hon fick av mig 
Spa upplevelse från mig och julle 
Tre termo glas 
Mamma med några av presenterna (inklusive tofflorna). 


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0