Välkommen tillbaka till Vallentuna Jenni!

Ikväll har jag träffat Jenni som har flyttat tillbaka till Vallentuna från Rågsved. Jag hjälpte henne vika kläder, hon har extremt mycket, alltså typ åtta fulla stora svarta sopsäckar. Helt sjukt! Jag som tyckte jag hade mycket eftersom jag handlar nya kläder jämt men jag har ändå lite i jämförelse. Haha dags att rensa ur kanske? 😊
Hur som helst, hon fyllde ju år i söndags så hon fick lite presenter av mig. 🎁
Hon fick fem ansiktsmasker, halsband med tillhörande örhängen, tandblekningspenna, fotmassage som hon och jag ska gå på tillsammans och en elektrisk ansiktsborste/massage/ sminksvamp och peeling. Mysig fredagskväll och kul att hon är tillbaka i Vallentuna igen! 




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0