Lucia movie night

Inatt gick jag och älskling på lucia movie night på biografen i Täby centrum. Vi såg tre filmer hela natten, från kl 23-06 och man hade ingen aning om vilka filmer som skulle visas men det var bara nya filmer som inte haft premiär på bio än, så det var spännande! 
Första filmen vi såg var "en man som heter Ove" som är baserad på succéromanen, skriven av Fredrik Backman. Den var riktigt bra! 
Andra filmen var "in the heart of the sea" och det är ett storslaget äventyr som bygger på en sann historia och som inspirerade till boken om Moby Dick. Oxå väldigt bra film! 
Sista filmen var "point break 3D" som är en remake av en film från 1991 med samma namn. Den var däremot riktigt dålig. 
Det var ca 20 min pauser mellan filmerna och till första filmen fick vi popcorn, till andra filmen fick vi baguetter och till tredje filmen fick vi pepparkakor och lussebullar. Vi fick även dricka till alla filmer, antingen Cola eller Ramlösa. Det var väldigt mysigt faktiskt och vi var inte ens trötta! Kan bero på att man fyllde på med energi hela tiden. Jag gör gärna om det nästa år. 










Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0