Hemma igen!

Tillbaka i kalla Sverige igen. Tiden i Miami var kul, härligt och få njuta av sol och bad som vi mest gjorde förutom sista dagen då det regnade. Men det var lungt, vi åkte till ett shopping center istället och handlade lite och åt på the cheesecake factory. Det måste man ju passa på och göra när man är i USA. Efterrätterna var ju enorma! Jag tog en oreo variant och jag orkade inte hela så jag tog med mig resten i en doggy bag och det var ju tur det för sen när vi var på flygplatsen så var planet vi skulle åka med försenat så då kunde jag och älskling mumsa i oss resten av kakan när vi hade så mycket dötid. Planet skulle lyfta runt kl tio på kvällen men kunde inte det pga kraftigt oväder så det lyfte typ två timmar senare och då var det fortfarande oväder. Planet skakade i ca två timmar och alla tv-skärmar brusade. Tur för julle som hade tagit ett sömnpiller innan så han sov sig igenom allt det! 
Hur som helst, vi kom ju hem tillslut och nu är man lagom trött. Lång flygresa och sex timmars skillnad. Men ska försöka hålla mig vaken till tio åtminstone. 


Vi firade ju nyår där oxå. Konstigt det kändes att det var nyår och varmt ute. Vi satt utomhus på en restaurang nära havet.



Man ser inte att den är så stor på bilden men det var den. 


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0