Madonna

Hejsan! 
Igår var jag och pappa på Madonnas konsert i tele2 arena. Det var helt fullsatt, det var till och med deras publikrekord med 40 557 åskådare! Helt sjukt! Men jag förstår varför, det är ju drottningen av pop och första gången hon var i Stockholm så det är inte så konstigt! 
Min f.d kollega Veronica var där med hennes man och två vänner och dem satt endast en rad ifrån oss, vad är oddsen för det liksom? Så jag gick dit och snacka lite med dem innan showen startade. På biljetten stod de att vi skulle vara där 19.30 men Madonna kom inte upp på scen förens nån gång vid 22.00 så man hade rätt mycket tid innan. Det var oxå en rätt kass dj som hette Mary Mac som var förband åt henne. Men tillslut kom Madonna fram och det var grymt! Hon körde några låtar från sitt nya album rebel heart och några gamla klassiker, en bra blandning!
Sen höll hon ett jättefint tal om medmänsklighet pga terrorattacken i Paris i fredags. 
Vi satt rätt långt bak så vi såg inte så jättetydligt men vi kunde titta på skärmarna annars och vi hörde ju allt. 
Hur som helst en riktigt bra show! 

DJ Mary Mac 
Mycket folk!
När hon sjöng "like a prayer" efter sitt tal.



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0