Baby shower

Hej idag har jag och syrran varit på min kusin Alex och hans fästmö Agrins baby shower! Vi var hemma hos dem i deras lägenhet i kista och det var främst för Agrin eftersom det är hon som är gravid men Alex var med oxå, det är ju även hans barn. Gästerna var Agrins föräldrar, två systrar och hennes vänninor och Alex kvinnliga kusiner (jag,syrran, Katja och Victoria) och hans mamma var där. Det bjöds på god mat och massa fika och så lekte vi olika lekar och dem fick frågor dem skulle svara rätt på och för varje rätt svar fick dem öppna ett paket. Av mig och syrran fick bebisen en mössa, strumpor, pyjamas, mjukis-set (munk tröja och byxor), filt och en body. Det blir en kille som är beräknad 10 februari och kommer heta Liam. Blir spännade att se hur han kommer se ut! 👶
Det var hur som helst väldigt mysigt.






Agrins väninnas baby boy på ca 7 mån. Så söt! 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0