trött

Idag så var det ju vanlig skolldag,vår spanska lärare pratade typ om något hela lektionen så vi behövde inte jobba,skönt!vi körde mörkenburken  halva lektionen på gympan och det var rätt kul.Men på elevens val så hade någon tagit med sig en Marilyn Manson video och den hackade men vår lärare tvingade oss kolla på den ändå.Han är typ pensionär snart och galen i filmer.Men han typ höll på och porra sig med tjejkläder på och typ åt maksar och gjorde konstiga saker.Men sen så gick jag hemåt med sofie och när jag var hemma så kollade jag på One three hill och Top Model och åt nudlar.Sen så somnade jag och sov från klockan 4 till 8 och då dushade jag för att vakna upp lite.Sen kollade jag på greys anatomy och gjorde biologiläxa.Jag såg ett jättegulligt djur på AFV,den heter kinkajou och har jättestora ögon.Ska visa en bild här nere och sedan ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen.

kinkajou,söt va?

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Angelica - mamma till moa

aww, söta :)

2008-12-16 @ 17:38:30
URL: http://frukozak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0