exakt 1 mån kvar innan julafton

Att gå till skolan när det blåste snö i ens ansikte var inte de trevligaste.men ja lyckades hålla mig varm överallt förutom på låren bara,legginsen och jeansen värmer inte så mycket mot blöt,kall snö som kommer i hög fart direkt.Några omogna pojkar i klassen höll på och larvade sig och kastade snöbollar på oss tjejer (fast de va nog egentligen bara menat att träffa mig) i kapprummet och på egelskalektionen.Läraren är väldigt feg och låtsas som ingenting(?).det blev ja väldigt irriterad på! Annars tycker jag att den gräddliknande snön är härlig,att leka med,gå och rulla i eller oxå bara titta på den är mysigt.
hahah ja filmade när små barnen i vår skola hoppade från någon höjd ner till marken,(som var täckt av snö) så dom landade mjukt.Men från vår synvinkel såg de ut som alla hade blivit galna och var självmordsbenägna,haha.Jag och några till kollade på dom genom ett fönster och skrattade som bara den.Sen så kollade jag,Sofie och Espri på den gamla mysiga disneyfilmen "Anastacia" och åt chips och drack läsk hemma hos Espri.Det tyckte jag var kul för ja älskar den filmen.Sen efter det gick jag och sofie hemåt och ja glömde att säga att ja har skrattat åt sofie hela dagen idag för att hon har hela tiden vart nära på att ramla eller så oxå gjorde hon det,det va roligt! (förlåt sofie).Men imorgon så ska nog jag,Sofie och Mollie vad jag vet till täby och köpa lite julsaker till varandra och kanske unna oss någonting själva oxå.Kanske lite tidigt att julhandla nu men det är egentligen inte så lång tid kvar.Men måste kila nu,hej så länge :)
puss puss


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0