min måndag

Idag så åkte ju jag,mollie och sofie till täby och såklart så var det kris och vi fick vänta i tio min innan tåget åkte för att vänta in ett annat tåg.Jag ska bara påpeka att vi träffade Jennifer på tåget oxå men i alla fall när vi kom fram så gick vi direkt till h&m för att köpa julklappar,det var ju främst av allt därför vi åkte i första hand.Jag köpte smink för 334 kr så att säga.Det va inte vad ja trodde det skulle kosta.Men sen så gick vi runt i affären lite mer och då såg jag ett par svarta benvärmare som ja köpte,dom var väldigt långa och svarta.Mollie köpte sånna oxå fast vita och Sofie köpte ett par vita långstrumpor istället.Efter det så gick vi till JC för Mollie behövde jeans,men hon hitta inget där så vi vandra vidare till BIKBOK.Efter att ha prövat några jeans så hitta hon till slut ett par och köpte dem.Så vi gick ner till DINSKO och Sofie hittade ett par fina svarta stövlar.Där var ja tvungen att säga hejdå till dem för ja skulle till mina föräldrar som var inne på wedins.Sen så köpte jag lite underkläder,coca cola läppglans och en mjukglass från mcdonalds sen var ja nöjd och vi åkte hem.Jag åt soppa till middag och sen kollade jag på mina favoritprogram Ugly Betty,Desperate Housewiwes och det väldigt humoristiska programmet christine.Sen va det nog inget mer.. <3


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0