påsklov!

hejsan allihopa,det va länge sen jag skrev ett inlägg men ja har helt enkelt inte haft tid,för ja sitter inte vid datan lika mycket som förut.Nu är det ju äntligen lov,då kan man hitta på vad man villoch kanske jobba ikapp med nåt skolämne som man ligger efter i?
förra lördagen så var jag på en 50-års fest,min fasters man fyllde år,det var i en skolmatsal i vaxholm där festen höll hus,det var i alla fall ganska så kul,det var 3 stycken uppträdanden,underhållande var dom,sen åt man god mat och tårta såklart och självklart dans,vi åkte hem vid halv 12 ungefär och festen började 4. I måndags så kom min faster med sin man och deras 3  gäster hit på besök,sen i tisdags hade vi ett biologiförhör,i torsdags hade vi matteprov som gick sådär och sen på musiken fick vi göra en rocklåt,pojkarna i en grupp och flickorna i den andra gruppen.Såklart så var det jag som sjöng och kom på texten,(det har ja fått göra  2 gånger innan när vi gjorde andra låtar).Men espri och linda hjälpte till lite med det fast espri spelade bas och linda elgittar och sandra spelade trummor.Pojkarnas låt handlade om att chris brown suger,det var kankse inte så moget av dom men jag och espri asgarvade åt deras upprädande,haha typ dog nästan :)
I fredags var det fett skönt väder ju runt kl 3,ungefär 18 grader. Vi fick klubbor på mattelektionen,mums :p

I lördags var de oxå jätteskönt väder,man kunde gå i bara t-shirt.jag var med mollie,sara och sofie på dagen och vi va på nova litegrann och chillade lite i solen,sen på kvällen så var jag me nyman och tegeln.
Nu e det söndag men känns som måndag för mig för mina föräldrar e inte hemma,de har dragit till en 80-års fest.


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0