sommarlov!!

Nu är ju äntligen sommarlovet här,som vi alla har väntat på. Har vart på skumparty i fredags,de var i ett litet tält utanför nova men de va kul ändå,det blir ju va man gör det till. Dom sa att de skulle va skum upptill axlarna men de va inte en upp till knäna,dåligt   :O . mina vita tygskor vart inte vita efteråt,inte mina shorts hellr,så ja slängde shortsen. Frös som fan när ja skulle hem,tur att de inte va långt hem,sen hoppa ja direkt in i dushen,har lust och dra ut och röra på mig men vädret e ju lite tråkigt,regn svenska  sommar!!
Hoppas verkligen vädret blir bättre asso,har hört att de ska bli sol på tisdag,man får väl hoppas.

ska försöka skriva mer inlägg,men har inte varit inne mycke på datan så de har inte blivit av förens nu :D


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0