söndagen är här

Det var trevligt igår,vi åt middag och fikade. Jag,carina och två 10-åriga killar drog till ica och köpte lite gelehallon och choklad och colagodisar,sen gick vi tillbaka,la cola och chokladgodisarna i en kruka med en gurka,på gurkan satte vi på tandpetare och på tandpetarna satte vi på gelehallona,så blev det en kaktus,som bröllopsparet fick :)
sen så körde vi en lek,männen och fruarna skulle få en ögonbindel på sig och så skulle de gissa vilken hand som var deras partners,1 person i taget. 2 männ gissade att min hand var deras partners,haha!
Båda mina föräldrar gissade rätt på varandras händer.
Sen så fikade vi och rökte vattenpipa,det var mysigt. Så åkte vi hem sist av alla,20 över tolv. 


kaktusen

såhär såg jag ut


Kommentera här och gör mig glad
Postat av: lillkusinen

Hahaha la du in bilden! :) hahah

2009-10-30 @ 22:54:56
URL: http://coccco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0