22-23 december

nu blickar vi bakåt.
när jullovet började den 22 så drog jag till Espri på kvällen, vi hade det mysigt och såg på film. först såg vi "inception ", jävligt bra men komplicerad film för övrigt. sen sov jag över och på morgonen kollade vi på "the duchess", en gammaldags film baserad på sann historia, oxå rekommenderad!
sen så hämtade pappi mig och körde mig till täby c, skitful, ofräsch, inge smink, och så kör han mig till täby när jag ville hem! :o
men allafall, mötte upp mami där och så köpte dom massa julmat och lite julklappar. träffa Sofie,Jenni och Vicy där oxå!
men jag fick med mig 3 saker när vi var där, ett mobil smycke, ett par örhängen och en ring. så lite värt var det!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0