du är kontrollen

nu är det så att jag vakna nyss. aaaah! hade kunnat sova mycket mer men nej det vore inge bra juu.
heheh lite faaail på mig där. det vart ingen gorbys för mig innan provet, jag käkade efteråt istället och då åt jag pasta med köttfärs. och just ja, efter provet fick jag ut och tog lite vinterbilder. just for you guys!
okej kanske lite för att jag ville åxå men jaja. sen drog jag hem och soov i 4 timmar typ haha. Middag för mig nu.


utsikt från min balkong.

man måste vara rätt klädd för vädret.

när man går hemifrån måste man låsa dörren.

fina regnbågiga fläckar.

min hand i snön.

om du följer spår du aldrig sett förr kan du lära med ditt hjärta här och nu.

mat

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Snuttis

Du e så söt :)

2010-11-12 @ 20:10:08
URL: http://crazyet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0