torsdag, för 2 timmar sen

okej nu är det ju fredag. men jag tänker óm tordag.
Jag  vakna  typ 4?? min lillebror väckte mig. eller först väckte Ronja mig kl 11 när hon ringde men jag somna om tyvärr, hade inge lust och gå upp så tidigt va.
haha och bara för jag valde att vakan sent så måste jag stressa som fan för att hinna med tåget. eftersom jag skulle på bio med Espri,Jenni,Sofie och Isabelle och se paranormal activity 2. Jag var ute ur duschen kl kvart i 6 och täget gick typ 20 över 6. och jag hann med det!!! typ det grymmaste jag gjort på länge, för brukar va så seg, det kan jag fan erkänna!!
meN Filmen då, den började kl 20 i 9 typ. men man va ju tvungen att va där en timme innan för att ta ut biljetterna ju. vi kollade i Rigoletto i stan,satt på andra raden... träffade på Katja från förra paradise hotel oxå! nu kom jag på att jag missa dagens avsnitt,parceremonin!
men filmen var ju lite halv läskig, DEMONER!! + att min faster ringer mitt i filmen,jag svarar inte men hon fortsätter ringa.. tillslut va jag tvungen att svara och hon ville gratta mig i efterskott bara. inte bra tajming för det va? haha..allafall jag var hemma igen kl 12 typ.


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0