tråkig fredag

okej denna fredag asso, NAEEJ!! den har inte vart den roligaste. hade musik och prov, sen sluta jag, då kom Espri till mig och vi åt lunch,sen så somna vi, hah typiskt oss. från kl halv 12 fram till typ kl 4. Sen åt vi popcorn och drack te och kaffe, kolla på simpsons. sen kom Ronja oxå :) Sen lagade jag mat och så åt Espri här oxå, tacos! mumsigt va?
sen var jag typ super mega taggad på fest asso, fixad och allt, så hittar jag fan ingen fest? torrt överallt, typiskt.
Så satt bara hemma med Espri och Ronja. Sen drog dom hem, jag följde dom, så i centrum träffa man massa fulla människor oxå, ;)
imorn bär det av mot vaxholm, fira min farbror!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0