vad hände 30 oktober?

glömde skriva om i lördags så gör det nu istället.

hahah det var jävligt nice på 40 slash 18-års festen!
jag uppträdde två danser med mina kusiner. en rysk låt och den andra var waka waka med shakira. efter det tog vi upp alla på dansgolvet, det var absolut ingen som satt ner då. så hade vi det skit nice och dansa och hade de bra! vi var där från 5 till 20 i 12. sen ´när vi var hemma så kollade jag på "full of it" innan jag gick och la mig. somna vid halv 4 kanske.

blev ingen vandring till Espri. kände mig så jävla trött plus att jag inte fick gå nånstans för mina föräldrar. no reason. dom ville bara ha mig hemma lixom..


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0