1 okt

det är första oktober,det har varit en fin solig dag, hurra för det!
satt och njöt av solen med Espri på vår lunchrast. fan tog en tugga av lunchen sen spotta jag ut det. fyfan vad äckligt det var! jag brukar kunna hantera när de är äckligt och bara tugga klart det, men det kunde jag fan inte idag. så vart ingen lunch då för mig. men det var lungt för jag hade ätit frukost precis 1 timme innan. tog en billys pizza när jag kom hem istället, runt 3. INTRESSANT JAG VET!

hahha men nu en fredagkväll som denna så sitter jag i min säng med datan i högsta hugg och lyssnar på E-type. whata life huh?

i think its kinda fun.. actually. and im not kidding.

undrar vad som händer ikväll? :o
vette fan vad jag vill göra ens.. bra där!!


YOU ARE WHAT YOU WANT TO BE.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0