6 oktober

ja, det är den 6 oktober, vad kan man säga om denna dag då?
jo, jag hann till skolan idag! hade svenska, skrev saga då, min handlade om en flicka som blev kär i sin leksak :)
sen hade vi datakunskap,sen lunch,det var lasange, (gott). sen datakunskap igen och efter det slutade vi (13.30).
så jag drog hem,lämna mina grejer, sprang från mig till bussen för jag skulle träffa Ronja som bor bor ute i frösunda, yeeey! THE PLACE TO BE!!! på bussen träffar man ju självklart hennes låtsasbror martin. aa så vi satt och snacka hela bussresan, haha! han ba : vart ska du? och jag ba: hem till dig.  Lite kul vare!

När jag var där så bakade jag och Ronja chokladbollar, så drack vi kaffe till det och hoppade studsmatta och studsa lite boll! sen bestämde vi oss för att dra tillbaka till vallentuna ( centrum). så då tog vi bussen, medans vi vänta så mata vi några hästar oxå, (aa så öde är det där),vi var lixom dom enda passagerarna på hela bussresan till centrum (resan tar 30 min) SICK MAN!!  men allafall, så vi träffa nyman och tegN i centrum så dom gick med oss, Ronja köpte hårfärg. Så stötte vi på jenni och sofie utanför coop oxå, haha! (vallentuna e så litet så).
 
men det var ungefär det som hände idag, + att kanalerna hade dampat på min tv och bytt plats och vissa fanns inte ens??? så pappa fixade det typ 5 timmar senare... :O höll på och dampa loss!! för ville verkligen inte missa kungarna av tylösand :) men han hann som tur var!  love him ♥

oj,blev ett långt inlägg, men whatevaaaa!

Ronja och jag

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0