awesome!

känner mig jävligt bra. För igår gjorde jag nåt nyttigt tillsammans med mina vänner Espri,Jenni,Sara och Sofie.
vi åkte nämligen till stan och demostrerade mot rasism och SD. Det var väldigt kul faktiskt. Det höll på från 5 till 11 på kvällen. Först samlades alla människor på plattan och runt det området, så uppträdde några och några höll tal. vi gick till donken en snabbis då. Sen så skulle alla människor gå tillsammans runt stan och samtidigt som vi gjorde det sjöng man massa ramsor. Sen vid 7 när man hade gått runt stan, så stannade man ju tillslut på ett ställe och då  drog vi hem,för vi frös och var trötta. Hoppas vi inte missade nåt roligt. :o

talare : KAMPEN
alla : fortsätter!
talare : RASISMEN
alla : ska krossas!
talare : och vad ska vi göra?
alla : KROSSA RASISMEN!!
talare : ja vad ska vi göra?
alla : KROSSA RASISMEN!!
Talare : men vad ska vi göra?
alla : KROSSA RASISMEN!!
talare : när?
alla : NU!
talare : när?
alla : NU!
talare : när när när?
alla : NU NU NU!

sen säger talaren : "inga rasister på våra gator" och "inga rasister i våran riksdag" !
så säger alla efter.

och så var der massa andra ramsor, men kan ju inte säga alla :) men kul var det allafall!

espri sara och jag

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: sabine [photosbysabine.blogg.se] brofeldt.

sv; okej, vad tyckte du om programmet då? :D

2010-10-06 @ 14:23:31
URL: http://photosbysabine.blogg.se/
Postat av: sabine [photosbysabine.blogg.se] brofeldt.

sv; hoppsan, ska be feliks att fixa det! :D

2010-10-06 @ 14:24:31
URL: http://photosbysabine.blogg.se/
Postat av: sabine [photosbysabine.blogg.se] brofeldt.

sv; den e grym! :D

2010-10-06 @ 14:24:56
URL: http://photosbysabine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0