igår

igår så kom jag faktsikt i tid till skolan yeye!! hade handel från 8.20-11.30 :o
sen var det lunch och på rasten satte ja på en film på stor skärm så alla kunde se, kollade på´"knowing".
sen när det var 10 min kvar så började lektionen och alla fick damp för att hon tänkte stänga av, hon fick damp tillbaka förstås. hon heter faktiskt Stalin i efternamn,haha!!

men filmen var faktiskt skitbra. sen efter skolan så gick jag och Espri hem till mig och bakde chokladbollar, jävligt goda blev dom! så mumsade vi i oss dom och kollade på två filmer, "the last song" och "twilight eclipse". gräät lite på the last song. det är en otroligt bra film på alla sätt och vis! sen så drog ju Espri hem vid halv 10, följde henne en bit.


jag,

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0